Iedere dinsdag om 19.30 uur lekker buiten sporten onder leiding van een professionele trainer! Elke week een nieuwe uitdagende les, passend bij jouw eigen niveau en mogelijkheden. Hieronder stelt de nieuwe trainer zich voor:

Mijn naam is Robert Jan Thalen, 37, woonachtig te Hoogeveen. Mijn grootste passie is sport en in het bijzonder fitness & voetbal. Alle sporten vind ik leuk en doe het zelf bijna elke dag wel een uurtje om lekker fit te blijven en gezond. Voetbal, tennis, crossfit, hardlopen en fitness. 2020 wordt voor mij een superjaar. Mijn doel is een eigen gym te openen en nog een paar buitenlandse tripjes te gaan maken waar ik, u raadt het al, ga sporten! En nu mag ik ook nog eens de bootcamp in Alteveer en Kerkenveld onder mijn hoede nemen.

De cijfers liegen er niet om, duizenden Nederlanders doen bootcamp! Na mijn 1e les hier ben ik enthousiast! Een superleuke groep met gemengde leeftijden. Maar er kunnen er nog veel meer bij!

We gaan elke week knallen met gevarieerde lessen en uiteraard is mijn doelstelling om elke deelnemer topfit te krijgen. De inzet was de 1e les top en hopelijk lukt het mij om elke deelnemer supergemotiveerd te houden. Ik zou zeggen: kom 1x gratis meedoen!!!

Met vriendelijke groet, Robert Jan Thalen.

Een bootcamples kost € 2,50 per keer. Iedere leeftijd en ieder niveau is welkom.

Kom vooral een keer vrijblijvend kijken en meetrainen en meld je aan voor een gratis proefles bij de trainer via de app: 06-15963484.

Sportieve groet,

Gymnastiekvereniging TDG Alteveer Kerkenveld